یهویی

تنهاترین نفس

دلنوشته های تنهایی


یهویی

امشب خیلی دلم گرفته

دوس دارم دادبزنم

گریه کنم باصدای بلند

ولی من حتی نمیتونم آروم آروم اشک بریزم

دلم میخواس الآن توی جاده بودم

یاتوی کویر

اونوقت میخوابیدمودستامومیذاشتم زیرسرموبه آسمون قشنگش نگاه میکردم

به ستاره ها

به .....

به هرچیزی که اینجانمیتونم ببینمش

دلم شکسته

گرفته....

ترک برداشته....

بگذریم

اینجاهرروزبیشترمیفهمم چقدرتنهام

که هرکس خودشه وخودش

هرروزبیشترازهمیشه میفهمم من فقط خدارودارم

ولی وقتی میرم سراغش...

میفهمم انگاراونم ندارم

انگاراونم به یادم نیس

مراقبم نیس

نگرانم نیس

وصدای التماسای منونمیشنوه

دیگه ازالتماس ودادوشکایت وگریه خسته شدم

خیلی وقته خسته م ولی هرروزخسته ترازقبلم میشم

حالا میفهمم به هیچکس نبایددلموخوش کنم

به هیچ کس نبایدامیدداشته باشم

حالافهمیدم هرچقدرسرم خلوت ترباشه آسوده ترم

حالافهمیدم آدمایی هم که دوروبرم هستن هروقت دلشون خواس پیشم میمونن

وهروقت دلشون نخواس ترکم میکنن

فراموشم میکنن

یانه......کنارمن هستن اماانگارنیستن!!!!!

هروقت خواستن ازم گدایی محبت میکنن

هروقت خواستن بهم محبت میکنن

وهروقت خواستن روشونوازم برمیگردونن

دنیا...عجیبه

خیلی عجیب...

چه زودنظرای کودکانه م تبدیل به منطق شد

آره..خیلی زودولی خیلی سخت

چه قدرزودهمه ی باورم عوض شد

آره...چقدرزودولی چقدرسخت.....

چقدر....

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت23:10---31 مرداد 1394
قشنگ بودش ممنون
واقعا این جمله درسته
به هیچ کس نبایدامیدداشته باشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ نوشته شده در شنبه 26 تير 1394برچسب:, ساعت 23:49 توسط آرزو:

Design By : Bia2skin.ir