دلم...

تنهاترین نفس

دلنوشته های تنهایی


دلم...

دلم بی قراره

دلم بی تاب لحظه های دیروزه

دلم  تنگ شده برای...

برای عشقم

برای نگاهش

برای خنده هاش

برای دست هاش

برای آغوش گرمش

چقدرجاش خالیه

چقدرسخته که کنارم نیس

عجب دلتنگی طاقت فرسایی

باورنکردنیه...

دلم بهونه ی عشقم رومیگیره

هرروز و هرلحظه...

 

 



نظرات شما عزیزان:

در امتداد باران
ساعت21:57---6 مهر 1394
درکت میکنم خانومی
میخام همه دلنوشته ها تو بخونم
منم تو وبلاگم کمی از احساساتم رو با کلیدهای سردکیبورد نوشتم
خوشحال میشم تو هم نظرتو درموردشون بگی


فرید
ساعت19:15---5 مهر 1394
سلام عالیه

amin
ساعت14:58---5 مهر 1394


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘
♥ نوشته شده در یک شنبه 5 مهر 1394برچسب:, ساعت 14:38 توسط آرزو:

Design By : Bia2skin.ir